رکوردزنی قيمت سوخت در فرانسه

قیمت انواع سوخت در مناطق مختلف این کشور افزایش یافت . به گزارش واحد مرکزی خبر از پاریس، بهای هر لیتر بنزین براساس اعلام رسانه های فرانسه با ۵/۵ درصد افزایش به یک یورو و ۷۳ سانتیم و هر لیتر گازوئیل هم با افزایش چهار و هفت دهم درصدی به یک یورو و ۵۸ سانتیم افزایش یافت . این نخستین بار است که قیمت انواع سوخت در فرانسه تا این حد افزایش می یابد . این در حالی است که دولت فرانسه تاکید دارد قطع فروش نفت ایران به فرانسه، اثری بر افزایش هزینه های زندگی در این کشور ندارد . با این افزایش قیمت سوخت ، این چهارمین باری است که در سال جدید میلادی ، قیمت سوخت در فرانسه افزایش می یابد. با افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی کارشناسان در فرانسه پیش بینی می کنند که بهای سوخت تا آغاز بهار، باز همه بالاتر رود به طوری که با این روند ممکن است هر لیتر بنزین در فرانسه به دو یورو هم برسد. قیمت سوخت خانگی هم در فرانسه که از ابتدای سرمای اروپا در حال افزایش است پس از افزایش ۳۰ درصدی امروز با قیمت یک یورو و یک سانتیمی رکورد جدیدی را ثبت کرد .

به اعتقاد کارشناسان اثرات منفی اقدام ایران در قطع صادرات نفت بیش از هر زمان دیگری نمایان تر شده است چرا که از یک طرف طرح های ریاضتی ناشی از بحران اقتصادی مردم را در تنگنا قرار داده و از طرف دیگر هم با افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی هزینه خانوارهای فرانسوی را که حداقل دو خودرو دارند افزایش داده است. مردم فرانسه می گویند اقدام ایران در پاسخ به اقدام اتحادیه اروپاستکه نخریدن نفت ایران را تحمیل کرد و ما باید اثرات این اقدام را تحمل کنیم .

 


نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت21:05---2 اسفند 1390
سلام دوست عزیزم بلاگ جالب دیدنی داری خیلی از وبلاگت خوشم امده و لذت بردم یه سری به وب من بزن خوشحال میشم لینک من با عنوان روانشناسی قبل و بعد ازدواج بزار داخل وبت تا من هم لینک تو روaddکنم بهم خبرش بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 1417
بازدید کل : 71792
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket